Lisää decoja! Nämä ovat mulla jo pari viikkoa olleet, anteeksi siitä. Ensimmäisenä Hilun Häädeco, johon tuli melkoisen hempeä sivu. Itsellenikin naimisiinmeno on lähiaikoina ajankohtaista, joten pitää tätä rouvaa harjoitella eri kielillä ;)

1227917.jpg

Toisena vuorossa oli pikku-Marin Muumideco, josta tuli vähän liian tavallinen. No, toivottavasti silti pientä tyttöä ilahduttaa.

1227920.jpg

Sitten vähän ajatuksia decoilusta. Olen välillä harkinnut lopettavani näihin kiertäviin decoihin osallistumisen, koska hyvin harvoin ehdin osallistua viikossa tai kahdessa, jotka usein mainitaan toivottaviksi aikarajoista.

Ymmärrän, että decot halutaan mahdollisimman pian kotiin, mutta uskon että useat meistä harrastavat näitä töiden ja muiden harrastusten ohella - eli toisinaan muita kiireitä on niin paljon, ettei aikarajasta ehdi pitää kiinni. Etenkään, kun decojen saapumispäivämääriä ei voi mitenkään etukäteen ennustaa.

Olen pyrkinyt ilmoittamaan decon omistajille heti kun decot saapuvat minulle, että edes decon olinpaikasta pysytään kärryillä. Välillä olen valitettavasti lukenut blogeista närkästyneitä kommentteja decojen pimittämisestä ja myöhästelystä (ei tosin minuun liittyen). Toivoisin joustavuutta decojen liikkeelle laittajilta, koska jos joku kiireiden vuoksi pitää decoa hieman pidempään, joku toinen varmasti vastaavasti saa decon aiemmin kiertoon. Huono tuuri täytyy olla, jos kaikki osallistujat ovat kiireisiä vuorollaan. Onneksi suurin osa onkin ymmärtäväisiä asian suhteen!